ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ & ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ:
Σε περίπτωση που για οποιαδήποτε λόγο επιθυμείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν που αγοράσατε από το https://www.vamma.gr/ για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας παρακαλείσθε να επικοινωνείτε μαζί μας στέλνοντας email στο vammapharmacy@outlook.com για έγκριση της επιστροφής.
Επιστροφές χωρίς ενημέρωση της επιχείρησής μας δεν θα γίνονται δεκτές.
Για να είναι εφικτή οποιαδήποτε επιστροφή – ακύρωση του προϊόντος πρέπει να ισχύουν οι παρακάτω 4 Ελάχιστες Προϋποθέσεις Επιστροφής:
Τα προϊόντα, η επίσημη συσκευασία τους (κουτί) και οτιδήποτε περιλαμβάνονταν μέσα σε αυτή, πρέπει να μας επιστραφούν στην ίδια κατάσταση που τα παραλάβατε.
Τα προϊόντα να μην έχουν δοκιμαστεί ή ανοιχθεί, για να αποφευχθούν τα ‘’σπασίματα’’ ή άλλες φθορές και να μην έχουν χρησιμοποιηθεί, έτσι ώστε κατά την επιστροφή τους να μην παρουσιάζουν την εικόνα του χρησιμοποιημένου προϊόντος.
Από τα προϊόντα δεν πρέπει να έχουν αφαιρεθεί, οι ειδικές σημάνσεις των εταιριών (καρτελάκια).
Μαζί με τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται τα παραστατικά στοιχεία (απόδειξη λιανικής, φορτωτική, κλπ) μέσα στη συσκευασία, όπως τα παραλαμβάνετε.
Αν οι προαναφερθείσες προϋποθέσεις δεν πληρούνται, επιφυλασσόμαστε σύμφωνα πάντα με το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο να μην δεχτούμε την επιστροφή ή ακύρωση της παραγγελίας σας (και σε περίπτωση που μας αποστείλετε προϊόν που δεν τηρεί τα άνωθεν, αυτό θα επιστρέφεται με δική σας χρέωση).
Επιστροφή και Αντικατάσταση Προϊόντος
Σε περίπτωση που θέλετε να αντικαταστήσετε ένα προϊόν που παραλάβατε εντός Ελλάδος, με άλλο προϊόν διαφορετικού μεγέθους, χρώματος ή σχεδίου οφείλετε να μας ενημερώσετε με email, για έγκριση της επιστροφής.
Η πρώτη επιστροφή και αντικατάσταση είναι δωρεάν
Για επόμενες επιστροφές – αντικαταστάσεις μετά της πρώτης, το κόστος μεταφοράς είναι 8 € και επιβαρύνεται ο πελάτης.
*Για επιστροφές προϊόντων εκτός Ελλάδος το κόστος επιστροφής και επαναποστολής των προϊόντων επιβαρύνουν τον πελάτη.
Επιστροφή των προϊόντων μπορεί να πραγματοποιηθεί:
α/. Σε όλες τις περιπτώσεις, στις οποίες από λάθος της Επιχείρησης (πχ λάθος στην παραγγελία, στην αποστολή κ.λ.π.) απεστάλησαν προϊόντα που δεν παραγγείλατε, τα οποία παραλάβατε καλόπιστα. Εν προκειμένω μας ενημερώνετε μέσω email εντός 14 ημερολογιακών ημερών (από την ημέρα παραλαβής της παραγγελίας σας και πρέπει να αποστείλετε τα λανθασμένα προϊόντα εντός 3 ημερών από την στιγμή που θα εγκρίνουμε την επιστροφή). Αν παρέλθει το χρονικό διάστημα των 14 ημερών και δεν μας έχετε ενημερώσει, θεωρείται πως αποδέχεστε την παραγγελία και τα προϊόντα ως έχουν και η επιχείρηση δεν φέρει καμία ευθύνη για αντικατάσταση. Για τα έξοδα αντικατάστασης επιβαρύνεται η επιχείρησή μας.
β/ Σε περίπτωση παράδοσης ελαττωματικού προϊόντος, εντός διαστήματος 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του, μας ενημερώνετε μέσω email και έχετε δικαίωμα επιστροφής για επιδιόρθωση (εάν αυτή κριθεί εφικτή) ή αντικατάστασης με ίδιο προϊόν ή προϊόν ιδίου ποσού (σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας του προϊόντος αρχικής παραγγελίας). Επίσης μπορείτε να επιλέξετε προϊόν μεγαλύτερου ποσού καλύπτοντας τη διαφορά. Εφόσον η επιστροφή/αντικατάσταση γίνεται λόγω αποδεδειγμένης ελαττωματικότητας του προϊόντος τα έξοδα αποστολής του νέου προϊόντος ή επιστροφής των χρημάτων σας, επιβαρύνουν την Επιχείρησή μας. Επισημαίνεται ότι η Επιχείρηση ευθύνεται για αποζημίωση σε περίπτωση έλλειψης συμφωνημένης ιδιότητας ή ύπαρξης πραγματικού ελαττώματος εφόσον αυτό έχει προκληθεί από υπαιτιότητά της κατά τα οριζόμενα στα άρθρα 534 επ. του Α.Κ..
γ/ Σε περίπτωση που επιθυμείτε να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης από την συναλλαγή.
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν αναιτιολογήτως και να ζητήσετε την καταβολή του τιμήματος που καταβάλατε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος δυνάμει του Ν. 2251/1994. Ως παραλαβή θεωρείται η ημέρα που εσείς οι ίδιοι ή ένα τρίτο πρόσωπο που υποδείξατε απέκτησε την φυσική κατοχή των προϊόντων. Σε περίπτωση που με την ίδια παραγγελία αγοράσατε περισσότερα προϊόντα τα οποία παραδόθηκαν ξεχωριστά, ημέρα παραλαβής θεωρείται η ημέρα που παραλάβατε το τελευταίο προϊόν.
Το δικαίωμα υπαναχώρησης ασκείται με την αποστολή εγγράφου με αντίστοιχο περιεχόμενο, καθώς και την αναγραφή του αριθμού του τραπεζικού λογαριασμού, που επιθυμείτε να επιστραφούν και καταβληθούν τα χρήματα, που θα υποβληθεί ηλεκτρονικά στη διεύθυνση: vammapharmacy@outlook.com. Μετά την αποστολή του σχετικού εντύπου, η Επιχείρηση θα σας ενημερώσει άμεσα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για την παραλαβή της δήλωσης υπαναχώρησης και τον καθορισμό του τρόπου επιστροφής του προϊόντος. Με την άσκηση της υπαναχώρησης υποχρεούστε να επιστρέψετε το προϊόν σε εμάς και συγκεκριμένα στη διεύθυνση Πέτρου Ράλλη 282, Νίκαια, Τ.Κ. 184 53, στην άριστη κατάσταση στην οποία σας παραδόθηκε και εντός 8ημέρου από την ημέρα παραλαβής του επιστρεφόμενου προϊόντος υποχρεούμαστε να σας επιστρέψουμε τυχόν ποσά που μας έχετε καταβάλει (αξία επιστρεφόμενου προϊόντος και δαπάνες αρχικής αποστολής) χρησιμοποιώντας το ίδιο μέσο πληρωμής που επιλέξατε για την πραγματοποίηση της αρχικής αγοράς σας.